Επιστρέφοντας στο θέμα της φαινομενικά χαμηλής τιμής, θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι υπάρχουν  φωτογραφικά καταστήματα  που δεν αναλαμβάνουν μόνο ένα μυστήριο κάθε Σαββατοκύριακο, αλλά πολύ περισσότερα μέσω συνεργατών οι οποίοι αναλαμβάνουν την κάλυψη των μυστηρίων με το κομμάτι, τα λεγόμενα "τραβηχτικά". Έτσι το κατάστημα αυξάνει μεν την φαινομενική παραγωγικότητά του, όμως ο ίδιος ο φωτογράφος και δημιουργός εισπράττει μικρότερο κομμάτι της πίτας, πράγμα που μάλλον επηρεάζει την απόδοσή του, και έτσι δεν έχει κίνητρο για να αναζητήσει την ποιότητα.

 

 

Το φαινόμενο αυτό φυσικά και ενισχύεται από τον ίδιο τον πελάτη, ο οποίος λόγο έλλειψης γνώσεων και εμπειριών πιέζει για  κάτι ακόμη πιο οικονομικό. Δηλ. πόσο θα κοστίσει το πακέτο και πόσες φωτογραφίες θα πάρει. Και όμως, όπως σε όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες υπάρχει η σχέση τιμής/απόδοσης. Eίναι αδύνατον να έχει κανείς κορυφαίες υπηρεσίες με τις κατώτατες δυνατές αμοιβές.

oti_pliroseis_pairneis